Monday, 12 November 2012

1st Giveaway =)

Shamira | Monday, November 12, 2012 | 0 Comments |
Salam dan hai..

Nampak tak tittle tu? Kalau tak nampak memang hampa pendek umur. Haha
Okay sebenarnya mira menang GA, hehe syok sngt. Mau tak nyer 1st time join GA 1st time jgk menang.. Hehe, mira join GA ni biasa2 jerr.. Dy suruh mention nama bff then write down no 1 until 100.. Mira pon tulis lah.. Dy guna random.org. X sangka pulak mira boleh menang, no 1 pulak.. Adoyaii, dah tau mira menang tuh, sesak nafas terus. HAHA!

Hadiah : Tudung eksklusif (170) Sunglasses (250) Glitter pen & komik Ain Maisarah.
Dy suruh mira pilih satu, mira pon pilih lha tudung, berfaedah lha jugak kan dari yg laen2 tu?
Tapi yg peliknyer, GA ni dari minggu lepas lg, hadiah belum sampai sampai.. Apakah?
Mira dah tanya dy, tapi belum reply.. Huhu redho ja larh menunggu hadiah sampai ke tangan.
Apa apa pon! Sory lama x update blog, busy katakan.. Lepas ni mira selalu update blog, InsyaAllah. Sbb lepas ni cuti, so boleh lha jari jemari ni menaip =)

Byebye, Assalamualaikum ~_^

No comments: