Wednesday, 27 March 2013

Precious Friend

Shamira | Wednesday, March 27, 2013 | 1 Comments |
“If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day so I never have to live without you.” 

Salam , dan hai. Lama kita tak berbual kan ? Haha xD
Sepanjang 2 bulan 27 hari ni , mcm-ii dah jadi. Kan? Haaa ! Hari ni , birthday kakak. Selamat hari lahir.
Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki. Harap kita boleh jd adik/kakak terbaik didunia akhirat. Amin. :D
        Entri kali ni khas untuk S.A.H.A.B.A.T yg tercinta ♥

Dah 2 tahun 27 hari aku kenal dia. Dah terjalin hubungan silaturrahim yg paling aku sayang dan kalau boleh x mau kehilangan hubungan persahabatan ni. Tapi , setiap pertemuan ada perpisahan kan ? Ketentuan Allah. Sesungguhnya , Allah hadirkan Dia untuk kegembiraan mu , untuk memenuhkan kekosongan di dalam hidup mu . Sampai satu masa, pasti akan kehilangan jugak. Sebab ? Allah nak uji tahap kesabaran kita , tahap kekuatan kita. Apapun, semua takdir Allah. Nur Amilin bt Shaharin , hadir dlm hidup aku dengan sekelip mata. Pejam celik dia dah pergi. Boleh x kamu jgn pergi Johor? Boleh x? Tinggal ja dengan aku ni haa kat Perlis. Tapi? Mustahil lha semua tu. :(
Lepas ni , x dak dah suara kamu di bisikan telinga ku ini. X dak dah gelak tawa di bibir mu yg sering meriangkan hidup aku selama ni. Jazakillah atas semua yg kamu dah bg. Kehadiran mu sesuatu yg paling indah aku pernah dpt. Bolehkah persahabatan ini kekal selamanya? InsyaAllah. "X mengapa , Allah ada sayang. Pasti suatu hari kita kan bertemu kembali".  Itu ja yg aku sering ungkapkan di minda. Mengapa? Memujuk hati ni supaya x sedih lg memikirkan dia dah tiada di sisi ku meskipun dia hanya pindah ke Johor. Sedih nya aku x terkata. Aku x mengharapkan agar kamu sentiasa mengingati ku. Tapi hanya satu yg aku minta. Ingat lah , seorang bernama Shamira bt Bahari di masa lalu mu. Ingat lah di hati mu itu , bahawa ada seorang insan yg sering merindui mu. Apapun, jaga diri di sana. Carilah Teman Pengganti yg lebih baik dari aku agar kamu tidak di sakiti lg. Aku minta maaf atas semua kesalahan ku sebelum ini. Maafkan ya? :')
Ketahuilah , aku sentiasa menyayangi mu wahai Sahabat. Semoga Allah memberkati hubungan kita selama ni. 
Sering, aku memujuk hati ini supaya tidak menangis tp , aku x sekuat itu. Maafkan aku lagi ya? Sahabat Selamanya dunia akhirat :') Kamu segala-galanya buatku. Tiada yg lebih baik, tp akan ku cari Teman Pengganti untuk mengubat rindu.
P/S : Sorry , x sempat kita jumpa hari ni. Ada sedara kat rumah aku. Hari last kita jumpa hari isnin kan? Harap hari tu kita dapat ingat selamanya.♥


*“Friendship is born at that moment when one person says to another: "What! You too? I thought I was the only one.”* Uhibbuki Fillah Amillin :) ♥
Panjang Umur Jumpa lagi. Amin.