Wednesday, 24 October 2012

Larut Malam

Shamira | Wednesday, October 24, 2012 | 0 Comments |
Hai Awak ! Ye, awak lah =)

Apabila larut malam begini, maka berjaga-jaga lah anda.. Hehe
ok2, mira bila midnight cegini memang gila ckit, meroyan agaknya.. Haha
Terasa seronok bila dpt berblogging kembali, dpt luah perasaan ni yg dok pendam jer =)
Tapi yg utama mesti lha Allah kan? Hehe mesti lah mira luah kat Allah dulu. 
Apa yg aku ckp nih? Huhu sory malam2 x betul siket.
Nak dengar cita tak? X nak dengar x pa mira faham, hehe faham lah sangat. Tengok, ni perangai baru mira, suka sangat ckp panjang2 tapi x dak makna.. Apa orang panggil eh? Hah! Merapu lha tu!! Hehe mira suka merapu sekarang, jgn amalkan sikap ni x baik untuk kesihatan korang =)
Korang2, korang cuba tengok sebelah korang. Ada orang tengah melambai tangan kat korang.. Rambut dya laen mcm jerr warna putih. Korang cuba tengok kat atas, ada rambut panjang berjuntai2.
Eyerr tengok kat bahu kiri korang, ada tangan berbulu lha! HAHA!


Mira buat cita midnight x menjadi.. X pa mira x pa nanti lama2 ok lha tu, kau kan belom adapted lagi dunia berblogging nih.. Ahaha  mira melalut lagi -,-
Sory kalau korang x terhibur dengan prank mira nyh.. Million sory! ^_~ *wink wink*
Okay mira ngantuk tahap gaban dah ni..
Gudnight awak! Saya sayang awak! Insyaallah nanti mira update lagi walaupon x de orang baca entri mira.. Hehe.
Assalamualaikum, Sweet dreem tau?! ^^
ileviu♥ 

No comments: