Saturday 12 January 2013

Back =)

Shamira | Saturday, January 12, 2013 | 0 Comments |
Assalamualaikum. Anneyeong yeorobun! ><

Terkejut pabila melihat blog ni penuh dengan sawang. Muahahaha. =='
Adalah menjadi kelaziman jika saya tidak mengupdate blog berminggu-minggu. Tp it so kay lah kan, bukan ada org baca pon. Hehehe, ada ker? *auta lebih*
Mcm biasalah, nak update tp x dak idea. Nanti boring pulak kan baca isi kosong jer T_T
Okay, sekarang dah 2013. 13.1.13 - boleh tahan date tu :p
2013, penuh dengan kehidupan baru. Semua baru. Azam pun baru. Dan dan dan dan, Sekolah Baru :D
Sekolah baru best! Tapi, ye lah kan. Rindu SKB :(
Sekarang saya sekolah Agama Perempuan Kangar, Perlis a.k.a SMKAP.

Okay, sekolah tu boleh dikatakan sekolah claster. Senior2 yg bertauliah sangat baik. Tp, yg x tu. Tau2 je lah. Sepatutnya, bg la tunjuk ajar untuk junior yg comel2 ni. *wekk* Setiap hari, mesti ada something good happen. Malas la cita bab sekolah. *spa suruh aku cita?* =___=

BTW, sapa ada novel Setia Hujung Nyawa? Waaaaa novel tu popular sekarang. Mintak simpati, sesiapa yg ada tolong poskan secepat yg mungkin. :D Okay, hari tu baru habis cita Duri. Fanatik sangat dengan cita tu! Novel pon ada. Then, hari tu pergi cari novel. Jumpa novel ni title "Pilot Cafe" by Ahadiat Akashah. Aku suka sngat novelis ni. Best novel tu!
kejap aku kejap saya kejap mira Any suggestion? Nickname apa yg sesuai for me?

PS : Entri ni sekadar membangkit kan semula bau nya. Klau x, dilupakan terus =='

=) Sini jer ok. Bye, Salam 

No comments: